קוביות נוטלה מושלמות שלא תוכלו להפסיק לאכול! והחלק הכי טוב, שזה בריא, מלא בערכים תזונתיים ונוגדי חימצון! 

אני בטוחה שיש לא מעט אנשים שותפים להרגשה שלי שנוטלה זה אחד הדברים הטעימים שקיימים, ומבחינתי אפשר לעשות הכל מנוטלה, עוגיות מנוטלה, ריבועים מנוטלה, עוגות מנוטלה.. הבנתם את הרעיון 🙂  מה שנחמד במתכון הזה, שאין בו שמנים, חלב, גלוטן, סוכר ובמקום זה הוא ארוז עם הרבה מאוד ערכים תזונתיים ונוגדי חימצון.

אגוזי הלוז מכילים כמויות גבוהות של נוגדי חימצון התורמים לשמירה על תקינות התאים והאטת תהליכי הזדקנות. הם עשירים בברזל, סידן וכן בסיבים תזונתיים. ההרכב התזונתי המגוון של אגוזי לוז יכול לתרום רבות למצבי בריאות שונים כגון: הורדת כולסטרול, חיזוק חיסוני, שמירה על בריאות הלב, שיפור זיכרון ועוד.

אני הכנתי קוביות, כי אני חושבת שזה מאוד יפה להצגה אבל גם כדורים יעבדו מצויין! 

רכיבים

  • 1/3 1 כוס אגוזי לוז
  • 10-12 תמרים רכים
  • 2 כפות קקאו 
  • 1-3 כפות חמאת שקדים
  • 2 כפות קמח קוקוס

אופן ההכנה

  1. מכניסים לתנור שחומם מראש ל-130° את אגוזי הלוז ל-10 דקות.
  2. מחכים שהם יתקררו ואז מקלפים את הקליפות (זה אמור לרדת בקלות). 
  3. טוחנים בבלנדר חזק את אגוזי הלוז עד לקבלת חמאה סמיכה.
  4. מוסיפים לבלנדר את התמרים והקקאו וממשיכים לטחון עד למרקם חלק. 
  5. מוסיפים חמאת שקדים, המטרה של חמאת השקדים היא לעשות את התערובת ללחה יותר ולא כל כך יבשה, אז כמה תצטרכו תלוי מאוד בכמה התמרים היו רכים. יכול להיות שכף אחת תספיק או אולי תצטרכו 3 כדי לגיע לממרח קטיפתי. 
  6. עם ידיים רטובות יוצרים עיגולים או ריבועים ותובלים אותם בקמח קוקוס.

בתאבון!

הערות

  • אתם צריכים להשתמש בתמרים ממש רכים, אם התמרים שיש לכם הם קשים יחסית, עדיף שתשרו אותם מספר דקות במים. 

אהבתם? שתפו עם חברים

שיתוף ב pinterest
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email